StarBusiness stopt per 01-07-2017

24-06-2017, Zoeterwoude

Met dit schrijven willen we u informeren over het stopzetten van het loyaliteitsprogramma StarBusiness van HEINEKEN Groothandel.

Bij HEINEKEN staan onze klanten altijd centraal en kijken we hoe we kunnen inspelen op de wensen van u als klant. Wij hebben geconstateerd dat het StarBusiness programma na 10 jaar niet meer de aantrekkingskracht heeft, die u en wij verwachten van een loyaliteitsprogramma. Daarom zal het StarBusiness programma per 01-07-2017 stoppen.

 

Wat betekent dit voor u?

Als StarBusiness deelnemer bouwt u (op basis van de drankenbestellingen die u plaatst bij HEINEKEN Groothandel) Stars op tot 01-07-2017. Uw Stars zijn vanaf 01-07-2017 een half jaar geldig en te verzilveren tot 01-01-2018. Hierna kunt u uw Stars niet meer verzilveren. U kunt uw Stars inwisselen op https://www.starbusinessprogramma.nl/.

 

Wat kunt u verwachten tot 01-01-2018?

Met zeer scherpe acties, leuke aanbiedingen en bijzondere cadeaus bieden we u in de komende periode nog volop de kans om uw StarBusiness punten te verzilveren. Houd de StarBusiness website en de folders (vanaf Glashelder 13) van HEINEKEN Groothandel in de gaten voor alle acties en extra aanbiedingen.

 

Wat betekent dit voor de toekomst?

De intentie is er om u in de toekomst een alternatief te bieden op het gebied van loyaliteit. Wij houden u hierover uiteraard op de hoogte.

 

Mocht u vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met de helpdesk van StarBusiness.

- Telefonisch bereikbaar tijdens werkdagen (09:00 – 17:00) via 010-2040235.

- Per e-mail bereikbaar op helpdesk@starbusinessprogramma.nl.

 

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

 

Met vriendelijke groet, HEINEKEN Groothandel

 

G.E.A. Minnart

Directeur